قوانین و مقررات
کاربرگرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات
گجت شاپ ایران را مطالعه فرمایید
1
٫ ورود کاربران به وبسایت گجت شاپ ایران به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات ما است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین ما از سوی کاربر است.
۲
٫ تمام اصول و رویهی کاری ما منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون حمایت از حقوق مصرف کننده ، قانون تجارت الکترونیک است و کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با خود میباشد.
۳
آدرس و شماره تماس در بخش ” تماس با ما “ درج شده است ولی فروش ما فقط از طریق سایت میباشد و آدرس برای برگشتی کالا میباشد مگر در موارد خاص امکان تحویل در آدرس با هماهنگی…
ارتباط با ما از طریق واتساپ ، تلگرام ، اینستاگرام، تماس تلفنی و پیامک است
کلیه خبر رسانی ها و پیامکها در هر شبکهی اجتماعی تنها با شمارهها و آدرسهای الکترونیک مندرج در سایت بوده و هرگونه پیام تحت عنوان فروشگاه از سایر شماره ها و پست های الکترونیک ، فاقد اعتبار بوده و فروشگاه هیچ نوع مسئولیتی را
در این زمینه قبول نمیکند
۴
ما به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکنیم
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سایت ما اقدام نماید.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات سایت استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به سایت ایمیل میزنید یا از طریق شبکههای اجتماعی با ما ارتباط برقرار میکنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که ما به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی)
به درخواست شما پاسخ دهیم
شرایط تحویل کالا
گجت شاپ ایران از دو طریق کالا را به دست شما خریداران عزیز میرساند
پس از ثبت نهایی خرید از طریق درگاه پرداخت و درج اطلاعات خود بین دو گزینهی ارسال با پیک (فقط شهر تهران) یا با پست پیشتاز برای تهران و سراسر ایران میتوانید انتخاب کنید
ما حداقل قیمت را در بخش ارسالی محاسبه کردهایم و شما نباید هیچگونه هزینهی دیگری نه به پیک و نه به مامور پست پرداخت کنید مگر در شرایط خاص که خود شما بخواهید هزینه ارسالی را درب منزل پرداخت کنید آن هم با توافق طرفین خریدار و فروشنده
شما در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان ثبت سفارش را دارید اما پشتیبانی از 10 صبح تا 10 شب پاسخگو میباشد و در این ساعتها هرگونه سوالی رو با کارشناسهای ما مطرح کنید که بهترین خدمات رو به شما ارائه بدهیم
به هنگام خرید درج آدرس و تلفن دقیق الزامی است همچنین ذکر کدپستی ارسال را سریعتر می کند
پس از ثبت خرید بعد از 24 ساعت از طریق واتساپ و به شماره
09914178547
برای دریافت کدرهگیری بستهی خود پیام دهید